Reklamační řád

Ze dne 1.1.2018

1. Způsobilí klienti

Naše zásady reklamace platí pouze pro 3 následující situace a vztahuje se na všechny produkty zakoupené na našich webových stránkách:

1. zboží, které jste obdrželi, byly poškozené nebo deformované,

2. zboží, které jste obdrželi, neodpovídá vašim objednaným položkám, které jsou uvedeny ve vašem seznamu objednávek a faktuře,

3. množství zboží, které jste obdrželi, neodpovídá vašim záznamům objednávky nebo zboží chybí součásti.

2. Proces uplatnění reklamace

  • Pokud jste s objednávkou nespokojeni, kontaktujte nás +420 774 023 688 a nebo vyplnit reklamační formulář. Každý spor  objednávek vyhodnotíme samostatně a co nejdříve vás budeme informovat o našich řešeních. Pokud nejste spokojeni s výsledkem případného sporu, kontaktujte nás na adrese info@pttglobal.cz.

  • Pokud si všimnete jakéhokoli poškozeného zboží nebo vám chybí nějaké položky  objednávky, okamžitě podejte zprávu našemu řidiči. Pokud si sami přijdete vyzvednout objednané, prosím zkontrolujte zboží na místě před tím, než jej naložíte do svého vozidla a oznámte škody přímo výdejci zboží. Pokud zjistíte další problémy s přijatým zbožím, můžete i nadále nahlásit reklamaci přes telefonickým do 7 pracovních dnů ode dne přijatí zboží.

  • Požadujeme doklad potvrzení o nákupu (např. fakturu). Při případě reklamace poškozeného zboží nebo přijatí nesprávného zboží, budete muset také poslat snímky poškozené zboží. Snímky zboží by měli mít dostateční kvalitu aby se dalo prokázat poškození produktu.

  • Prosíme nevracejte objednané zboží, pokud nemáte nárok na návrat, jak je výslovně uvedeno výše.

  • Prosíme neposílejte váše nakoupené zboží výrobci.

  • Vezměte prosím na vědomí, že za určitých okolností budou poskytnuty pouze částečné náhrady.

  • Váše nahlášená reklamace bude vyřešena do 48 hodin a během tohoto časového rámce obdržíte také oznámení od nás prostřednictvím e-mailu.

  • Pokud získáte kreditní slevu na budoucí objednávky jako součást řešení reklamace,  tak se vaše kreditní sleva vztahuje na další slevy a akční nabídky.

  • Pokud vaše reklamace byla zpracována a schválena, měli byste obdržen kredit na vášim účtu. Pokud se vám do 24 hodin nenačte kreditní sleva do vašeho účtu ode dne schválení reklamace, kontaktujte nás na adrese info@pttglobal.cz.

 

3. Vrácení zboží

  • Pokud byl váše reklamace bude schválena, zašlete vracející zboží na adresu: PTT Global s.r.o. Libušská 319, Praha 4 Libuš, Praha, 142 00, Česká republika. Po schválení reklamačního zboží, načteme kreditní slevu do vašeho účtu včetně náklady za dopravu vrácení zboží.

  • Vrácené zboží musí být nepoužité a ve stejném stavu, jak jste je obdrželi.

  • Po obdržení a kontrole vašeho vráceného zboží vám zašleme e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vrácené zboží. Dále vás budeme informovat o schválení nebo zamítnutí kreditní slevy.

  • Pokud vaší reklamaci zamítneme, náklady za dopravu vrácení zboží si budete poviněni hradit sami. Zboží vám můžeme poslat zpět za vaše náklady nebo si můžete sami vyzvednout do 15 pravocních dnů. Pokud si zboží nevyzvednete do vystavené časové lhůty, máme právo prodat vaše reklamovační zboží.

 

4. Náhrady

  • Pokud vaše reklamace bude zpracována a schválena, tak vám načteme kreditní slevu na váš účet, která bude ve stejné hodnotě jako hodnota nenahraditelného zboží.  Kreditní slevu budete moct přidat do dalších objednávek jako slevu okamžitě po potvrzení Vaší objednávky. Tímto způsobem máte nárok na kreditní slevy, dokud nevyužijete veškerý kredit spojený s vaším účtem.

  • Kreditní sleva při úspěšných reklamací se načte do vašeho účtu pouze pokud nenajdeme náhradu na reklamační zboží.

 

Máte další otázky?

 

Přečtěte si také Časté Dotazy. Pokud budete potřebovat další informace, kontaktujte nás prosím na adrese info@pttglobal.cz