Často kladené otázky

Ze dne 1.1.2018

 

Způsob objednání zboží

Objednávat zboží je možné některým z uvedených způsobů:

  • telefonicky na lince +420 774 023 688

  • prostřednictvím našeho e-shopu pttglobal.cz

Naše platební metody

  • Platba předem na zálohovou fakturu - po objednání zboží Vám zašleme zálohovou fakturu ve které naleznete celkovou hodnotu objednaného zboží a cenu za dopravu včetně DPH. Zálohovou fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu .pdf ihned po zpracování Vaší objednávky. Žádáme, abyste zaplatili poplatek za přepravu po obdržení zálohové faktury. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na náš účet anebo po zaslání potvrzení o platbě.

číslo účtu: 2101345058/2010 (Fio Banka)

IBAN: CZ6920100000002101345058

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

  • Na místě podnikání společnost PTT Global s.r.o. IČO: 27394069 se sídlem Praha 4, Libušská 319, PSČ 14200

Platba za dopravu

V současné době máme marketingovou kampaň, která vám umožní snížit cenu objednávky a získat bezplatnou přepravu pomocí slevovýho kupónu. Kampaň je platná do 28.02.2018.

Přepravní poplatek je 5kč/km pro jednu cestu (platí podmínky - více podrobností naleznete na stránce "Cena za dopravu" kliknutím na odkaz titulu).

Zpracování objednávek a termín dodání

Každou Vaši objednávku Vám potvrdíme nejpozději do 24 hodin. Na našich stránkách pttglobal.cz pak může každý registrovaný zákazník vidět historii své objednávky a kompletní historii všech objednávek a faktur. Veškeré změny stavu objednávky Vám dáme vědět formou informačního emailu, stejně tak jako i termín předání zboží na expedici.

Rychlý návod pro řešení problémů s objednávkou

Obdrželi jste v dodávce poškozené nebo špatné zboží?

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit řidiči a poznamenat tuto skutečnost do přepravního / dodací listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy o následné uplatňování případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte klidně až po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit vyplněním formuláře "Kontakní formulař", který naleznete na našich webových stránkách: pttglobal.cz/contacts do 7 pracovních dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Pokud se stalo, že Vám právě bylo doručeno zboží poškozené dopravou, hned nám dejte tuto skutečnost vědět a my okamžitě sjednáme nápravu - čím dříve, tím lépe.

Nenašli jste v zásilce fakturu?

Faktury zasíláme elektronicky, ale je možné, že se k Vám faktura nemusela dostat a mohla být zachycena například vaším spamovým filtrem. Dejte nám proto vědět na info@pttglobal.cz a my vám fakturu zašleme obratem.

Chybí Vám některé položky?

Bude-li ve vaší zásilce cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na info@pttglobal.cz nebo zavolejte na naší telefonní linku +420 774 023 688 a my vše rychle napravíme. Při více položkách v objednávce je možné, že se zboží expeduje z více skladů a zásilka nedorazí kompletní jedním svozem.

Nejste spokojeni se zbožím?

Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to. My Vám radí pomužeme vyřešit veškteré nespokojenosti.

Máte nějaké připomínky?

Po realizaci Vaší objednávky vám bude zaslán na Váš email dotazník spokojenosti zákazníka. Budeme rádi, pokud na tento dotazník budete reagovat a uvedete míru vaší spokojenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli – na základě těchto informací nám pomáháte se stále zlepšovat.